terça-feira, abril 13, 2010

Dia internacional do beijo!

Fiquei hoje a saber através de uma dedicada voluntária [tb dos beijos] que hoje é o dia Internacional/ Mundial do Beijo!
Tantos beijos beijinhos e beijocas e eu aqui desconsolada! Habituam-me a beijos de alto gabarito e depois Pufff... NADA!

Mas não é por isso que vou deixar passar este doce dia em branco (ou preto) aqui no Iogurtesinho [Sim porque beijos com sabor a iogurte devem ser muito docinhos tb]...

Deixo aqui um poema de Joaquim Pessoa, que me lembro de ter lido em 2000 e que nunca mais me esqueci![estudava eu na Madeira e qd n me apetecia ir as aulas ia por vezes ate à biblioteca Municipal mesmo por cima do Café do Teatro - onde passava a vida]
:| :(
--- bem nao encontro o poema na net --- depois transcrevo do meu caderno (sim porque gostei tt que o escrevi) e actualizo o Blogue!


Fica aqui então a famosa musica Kiss do senhor Prince!
You don't have to be beautiful
to turn me on I just need your body baby
From dusk till dawn
You don't need experience
To turn me out
You just leave it all up to me
I'm gonna show you what it's all about
You don't have to be rich
To be my girl
You don't have to be cool
To rule my world
Ain't no particular sign I'm more compatible with
I just want your extra time and your

Kiss You got to not talk dirty, baby
If you wanna impress me
You can't be to flirty, mama I know how to undress me (Yeah)
I want to be your fantasy
Maybe you could be mine
You just leave it all up to me
We could have a good time
You don't have to be rich
To be my girl
You don't have 2 be cool To rule my world
Ain't no particular sign I'm more compatible with
I just want your extra time and your
Kiss

Yes
I think I wanna dance
Gotta, Gotta
Little girl Wendy's parade Gotta, gotta, gotta

Women not girls rule my world
I said they rule my world
Act your age, mama (Not your shoe size)
Not your shoe size
Maybe we could do the twirl
You don't have to watch Dynasty
To have an attitude You just leave it all up to me
My love will be your food
Yeah

You don't have to be rich
To be my girl
You don't have to be cool To rule my world
Ain't no particular sign I'm more compatible with
I just want your extra time and your
Kiss

SO Now Rauuh come here and kiss me!